Listy rezerwowe


  1. Na liście rezerwowej zamieszcza się wnioskodawców, których wnioski osiągnęły kolejno najwyższą liczbę punktów w danej grupie wiekowej.

  2. Lista rezerwowa obowiązuje do dnia poprzedzającego rozpoczęcie kolejnej rekrutacji, tj. do dnia 9 maja następnego roku. Po tym terminie rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do ponownego złożenia formularza w systemie w ramach następnej rekrutacji.

  3. Karty dzieci z list rezerwowych oczekujących są automatycznie przenoszone na kolejną grupę, zgodnie z wiekiem kwalifikującym je do kolejnej grupy i uzyskaną punktacją.

  4. W okresie oczekiwania na przyjęcie dziecka z listy rezerwowej do żłobka rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do potwierdzania w systemie, chęci oczekiwania na miejsce w żłobku zgodnie z następującym harmonogramem:

    I potwierdzenie: pomiędzy 1 a 10 lipca

    II potwierdzenie: pomiędzy 1 a 10 września

    III potwierdzenie: pomiędzy 1 a 10 listopada

    IV potwierdzenie: pomiędzy 1 a 10 stycznia

    V potwierdzenie: pomiędzy 1 a 10 marca

  5. Rodzic/opiekun prawny ma prawo wykreślić w każdej chwili swoje dziecko z listy rezerwowej. W tym celu należy skontaktować się z Dyrektorem żłobka.

  6. W uzasadnionych przypadkach Dyrektor żłobka ma prawo naboru z pominięciem systemu elektronicznego.

  7. W okresie trwania procesu rekrutacyjnego tj. od 10 maja do 15 czerwca za osoby znajdujące się na liście rezerwowej uznaje się dzieci, które znajdowały się na niej do 9 maja (tj. przed ogłoszeniem nowego naboru). Po zakończonym procesie rekrutacyjnym utworzone zostają nowe listy rezerwowe z bieżącego naboru.