Listy rezerwowe
-
Na liście rezerwowej zamieszcza się wnioskodawców, których wnioski osiągnęły kolejno najwyższą liczbę punktów w danej grupie wiekowej.
-
Lista rezerwowa obowiązuje do dnia poprzedzającego rozpoczęcie kolejnej rekrutacji, tj. do dnia 9 maja następnego roku. Po tym terminie rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do ponownego złożenia formularza w systemie w ramach następnej rekrutacji.
-
Karty dzieci z list rezerwowych oczekujących są automatycznie przenoszone na kolejną grupę, zgodnie z wiekiem kwalifikującym je do kolejnej grupy i uzyskaną punktacją.
-
W okresie oczekiwania na przyjęcie dziecka z listy rezerwowej do żłobka rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do potwierdzania w systemie, chęci oczekiwania na miejsce w żłobku zgodnie z następującym harmonogramem:
I potwierdzenie: pomiędzy 1 a 10 lipca
II potwierdzenie: pomiędzy 1 a 10 września
III potwierdzenie: pomiędzy 1 a 10 listopada
IV potwierdzenie: pomiędzy 1 a 10 stycznia
V potwierdzenie: pomiędzy 1 a 10 marca
-
Rodzic/opiekun prawny ma prawo wykreślić w każdej chwili swoje dziecko z listy rezerwowej. W tym celu należy skontaktować się z Dyrektorem żłobka.
-
W uzasadnionych przypadkach Dyrektor żłobka ma prawo naboru z pominięciem systemu elektronicznego.
-
W okresie trwania procesu rekrutacyjnego tj. od 10 maja do 15 czerwca za osoby znajdujące się na liście rezerwowej uznaje się dzieci, które znajdowały się na niej do 9 maja (tj. przed ogłoszeniem nowego naboru). Po zakończonym procesie rekrutacyjnym utworzone zostają nowe listy rezerwowe z bieżącego naboru.